niedziela, 1 kwietnia 2018

ława

Dodatkowo między poduszką pod ławe a ławą warstwa poślizgowa w postaci folii 2 razy, najbezpieczniejsza jest papa ale dałem sobie spokój.
Niestety mam wątpliwą przyjemność posiadania działki która za kilkanaście, kilkadziesiąt lat może być podjechana przez kopalnie. Tym bardziej takiego fachowca jak Ty - niewiele jest ludzi którzy za darmo dzielą się fachową wiedzą - bardzo to cenię.
Elewacja będzie jaśniejsza. Z dachem napewno będę miał wiele pytań. Jestem na etapie projektu wykonawczego wszystkich elementów dachu.
Żeby tylko zdrowie dopisało to domek w 3 lata powinien stanąć
Mr. Kulczyk ponoć już dostał koncesję na odwierty i interesuje się (bardzo dobrymi zresztą) pokładami węgla w sąsiedztwie mojej działki.
Ściany (eksploatacyjne) po 3m duże, a więc i duże deformacje terenu. Oby nie za mojego żywota.
Sam zbudowałem swój dom (szkieletowy) od podstaw. Murarz wykonał komin, oblicówkę i tynk zewnętrzny do tego elektryk i hydraulik. Teraz wszystkie przeróbki robię już sam. Aktualnie kapitalny remont łazienki. Życzę Ci powodzenia i wytrwałości a satysfakcja murowana. Jak byś miał jakieś problemy z dachem chętnie pomogę. Twój dom bardzo mi się podoba, rozjaśniłbym bym tylko elementy elewacji. No i zastanów się nad rozmieszczeniem rur spustowych rynien bo to też elementy elewacji.
Silikaty mimo że przeznaczone na klej bez pionowej spoiny będą murowane na typowej zaprawie cementowo wapiennej ze spoinami pionowymi.
Ponoć silikaty to najlepszy materiał na tereny górnicze. A i jak dotąd nie ma nic lepszego jak elastyczna , bardziej szczelna ( i dyfuzyjna dla pary wodnej)
zaprawa cementowo wapienna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz